Perşembe, Ekim 20
sigarayla ilgili güzel anılarımı soruyor, var olmaz mı birsürü hemde bana çoğu zaman yoldaş oldu, çook heyecanlandığımda, çok sinirlendiğimde, bir sınavdan sonra içimdeki üşüme hissiyle, gizli kaçamak içmelerle; bir sürü anımız oldu, daha önce anlattım nerde başladığıma ama ben meyilliydim sanırım epeyce. Ben kendim istedim içmeyi, nasıl nerede kiminle başladğımın pek önemi yok.sigaranın dumanı beni rahatlatıyordu ama şimdi öyle değil, ağzımda beynimde kötü bir his bırakıyor aslında içmekte istemiyorum ama içiyorum bu da zamanla oluşan hastalık sanırım, hastalık diyince hastalıktan pek korkmam ama en çok korktuğum yarım kalmak, hani derler ya hayattayken ölmek; para olarakta çok zarar verdi, bu paketle bitmiyorki, o paketi alırken onun iki katı gidiyor gibi geliyor bana
ve sanırım artık bunu bırakıcağım, sonuna geldik
artık acı bi tat olmayacak ağzımda
artık burnum nefesim tıkanmayacak
yediklerimdeniçtiklerimden zevk alacam
artık üstüm başım, saçım, odam, giydiklerim sigara kokmayacak
para biriktirebileceğim
ve en önemlisi....
Sevgili'min en çok istediği şey olacak.......

2 şıpırtı:

kahvenin seki makbuldür dedi ki...

ve en şahanesi, yağmurun kokusunu içine koskocaman çekebileceksin.
ve biz bir gün, bakmayı çok istediğimiz o denizlere bakarken aynı sigaradan 2 şer fırt çekmenin mutluluğunu yaşayacağız :)

" eylüller güzeldir " dedi ki...

bir fırtla yarılarız sigarmızı

Yorum Gönder

 
;