Pazar, Aralık 19
... beni ben yaptığın o güne dönüyorum devamlı, benim yüzümü umuda çevirdiğim o güne, benim umutsuzluk dolu ellerimi, güneş ışıklarına, ay parçalarına, yıldızlara çevirdiğim o güne...
Beni hiç birşey yıkamaz biliyor musun? Beni hiç birşey deviremez, sevdiğim kadın için çok engeller aşabilirim, hayata hep baştan baştan başlayabilirim, bişiler var bende, bişiler var sende, beni ben yaptığın o güne dönüyorum, ben herşeyi aşabilirim senin için sen benim kalbimin en güzel parçasısın....
hiç birşey umudumu kıramaz, hiç birşey umut vermemi engelleyemez, o kapılar, o günler çok uzak değil, bilmiyoruz nerde ne şekilde ama hissediyoruz, o kapıları göremiyoruz belki ama biz hissettik onu, hayatta birşeyler hisle aşılabilir, havanın temizliği duruluğu bizi oraya çekiyor, herşeyi arkamıza almamızda bir mahsur yok, hemde hiç yok, ben senle hayatın hep toz pembe haline görmeye gelmedim, en soğuk en katı en acımasız halini senle yaşamaya geldim, senin önünde durup seni korumaya geldim, beni ben yaptığın o günü hep yaşamaya hep görmeye geldim sevgili'm...
beni ben yaptığın gün, başımı kaldırdım hayata, döndüm sana, açtım ben ellerimi sevgili'm...
hiçbirşey eskitemez bizi, hiç birşey yenemez....

0 şıpırtı:

Yorum Gönder

 
;