Pazartesi, Haziran 6
kim olduğumu baştan görmek istiyorum sevgili'm
ben seni üzmek değil, senin ta için olmak istiyorum
hep senle olmak istiyorum, hep benle ol istiyorum
sensiz bir anım olmasın gözlerinin en derinine bakıp ordaki beni görüp ağlamak ağlamak istiyorum
canım çok sıkılıyor aşkım, canım çok yanıyor sevdiğim, ellerinden ayrı her saniye her an beni daha da alevlendiriyor
düşünüyorum, çabalıyorum, bir yol bir çare diyorum
çalışmak senin yanında olmak için yapamayacağım şey yok, sensizliğe dayanamamak değil benim derdim, sadece hep senle olmak sana dokunmak seni öpmek sarılmak sarılmak sarılmak istiyorum...
yaptıklarımı ssenin canım sıktığım anları yanlış düşündüklerimi yanlış sözlerimi keşke keşke değiştirebilsem
en doğru olanı bulsam senin aklından ufacık kötü bir şey geçirmesem keşke
ama aşacağız bunları, aşacağım bunları ve senin hep kalbindeki o güzelliklere güzellikler katacağım
hiç unutma sevdiğim ben sana çok aşığım....

0 şıpırtı:

Yorum Gönder

 
;